Сучасна телефонія

За прогнозом компанії McKinsey & Company, опублікованого в звіті «Проривні технології: нововведення, які змінять повсякденне життя, бізнес і світову економіку», до 2025 року загальний економічний ефект від впровадження хмарних технологій може скласти від 1,7 до 6,2 трлн доларів на рік. З цієї суми 1,2–5,5 трлн доларів складе економічний ефект від використання "хмарових" інтернет-послуг.

«Атлантіс Телеком» вже сьогодні впроваджує ці технологи. Ми єдині серед національних операторів зв'язку, хто використовує виключно хмарні технології для надання сучасних телекомунікаційних послуг. Наша віртуальна АТС базується на одній з кращих всесвітньо відомих платформ інтелектуальних мереж зв'язку.

Раніше, для того щоб підключити офіс до АТС, потрібно було витратити велику суму грошей на обладнання, його обслуговування, технічну підтримку та багато іншого, на чому тепер можливо заощадити і вкласти ці гроші у розвиток бізнесу. Все, що Вам потрібно – комп'ютер/мобільний телефон/офісний SIP-телефон і доступ до мережі Інтернет.

Порівняння з традиційними АТС

Можливості АТС

За допомогою віртуальної АТС жоден клієнт не залишиться без уваги. Ви зможете приймати дзвінки по одному номеру на таку кількість пристроїв, на яку Вам буде необхідно. Ваш клієнт не буде змушений слухати нудні гудки «зайнято», Ви не втратите клієнта і він не піде до конкурента. Завдяки віртуальній АТС ви можете робити вихідні дзвінки (номер визначається, як офісний) і приймати вхідні в будь-якій точці світу, де є Інтернет, а ваші співробітники можуть відповідати на вхідний офісний дзвінок з дому. Якщо ви раптом вирішите переїхати, Ваші клієнти цього навіть не помітять. Там, де є Інтернет — є ваша телефонія. Всі налаштування можуть бути індивідуальні і при цьому не потрібно мати технічної освіти, щоб налаштувати віртуальну АТС так, як Вам необхідно. Все налаштовується дуже просто і швидко. Особисто Вам не доведеться кожного разу чекати приїзду фахівця, коли Ви захочете змінити які-небудь функції у своїй телефонії. І ще. Що ми хочемо сказати наостанок. Ми постаралися провести для Вас віртуальну екскурсію, в якій максимально хотіли показати і розповісти Вам всі переваги віртуальної АТС від компанії «Атлантіс Телеком». Якщо у Вас ще залишилися питання, наші фахівці завжди готові на них відповісти по телефону, запросивши до нас в офіс, щоб продемонструвати роботу АТС або приїхавши до Вас у вказане місце. Можливо, Ви знайдете щось ще цікаве для себе  в прикладеній таблиці.

Простота і зручність настройки, інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс, налаштувати може будь-який навіть не кваліфікований спеціаліст.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА Віртуальна АТС Традиційна цифрова АТС
Оновлення Регулярне автоматичне оновлення, випуск нового функціоналу Оновлення потребує інвестицій і участі кваліфікованого персоналу
Підтримка Безкоштовна 24/7/365 Послуги по налаштуванню платні
Необхідність придбання обладнання Не потребує Необхідність придбання нового обладнання
Витрати на підтримку інфраструктури Відсутні Потрібна підтримка інфраструктури
Прив'язка до місцезнаходження офісу Відсутня, номер зберігається при переїзді Номер телефону прив'язаний до адреси
Масштабованість Необмежена, у міру росту компанії Апаратні обмеження, в залежності від моделі АТС
Вартість володіння Низька оплата функціоналу, який реально використовується Висока, найчастіше АТС купується з функціоналом і портами, які не використовуються
Розширення функціоналу, впровадження нових програм Впровадження необхідного функціоналу одним кліком Потрібне додаткове обладнання, ліцензії, час
Можливість підключення декількох офісів Достатньо однієї ОАТС MIX-PBX для декількох територіально рознесених офісів Потрібно АТС в кожен офіс
Внутрішньокорпоративий зв'язок Безкоштовно не залежить від місця розташування офісу Для зв'язку між віддаленими офісами потрібно покупка і установка додаткового обладнання
Доступ до статистичної інформації по всім викликам Моніторинг дзвінків неможливий, кошти статистики обмежені

1 Response

  1. Олег
    Добрий день, Чи можете реалізувати телефонію з такими параметрами: фіксована телефонія - 200 абонентів, мобільна телефонія - коло 300 абонентів, контакт центр – 50 операторів, інтеграція з CRM Microsoft Dynamics? Це офіс, склад, і об'єкти в різних частинах України. Чи можна залишити частково офісні телефонні термінали? Скільки приблизно може коштувати?

Залишити коментар