Малого бізнесу

З появою Віртуальної АТС, ви отримуєте максимум можливостей, які будуть просувати ваші продукти і послуги не лише на ринку України, а й на світовому ринку. Мільйони людей у всіх куточках планети зможуть отримати можливість ознайомитися з виробленою вами продукцією або послугами, причому час вашого спілкування з ними скоротиться до мінімуму, а позитивні результати праці до максимуму, що дуже важливо в сучасному світі, так як час – це гроші.

Вже зараз мало хто згадує про звичайний стаціонарний телефон, вже зараз практично ніхто не користується листами, відправленими в конвертах. Все це, і не тільки це, може замінити віртуальна система спілкування, яка в першу чергу, що є найголовнішим, здатна вести та зберігати всілякі дані, які так необхідні у світлі сьогоднішніх швидкісних подій. Прогрес не стоїть на місці, він летить з космічною швидкістю і ви повинні встигнути за ним, якщо хочете бути завжди і скрізь в перших рядах.

Переваги ВАТС

  • Телефонізація офісу за 1 день
  • Віртуальна АТС + багатоканальний номер + вигідні тарифи на зв'язок
  • Функціональність ВАТС перевищує найкращі зразки традиційниx АТС бізнес-класу
  • Швидке нарощування функціональності, номерів і ліній по мірі необxідності
  • Номери телефонів компанії не прив'язані до місця розташування офісу
  • ВАТС включає модуль доступу до статистичної інформації та модуль управління раxунком клієнта
  • Простота настройки і управління ВАТС через Інтернет, можливість у будь-який час додавати або змінювати послуги
  • Можливість прийому виклику на аналоговий телефон, ІР-телефон, смартфон або комп'ютер
  • Існує додаткова можливість поповнення раxунку через Інтернет

Функціональні можливості ВАТC

  • Розподіл дзвінків: групи розподілу, інтелектуальні алгоритми обробки викликів
  • Правила переадресування викликів: на мобільні номери, голосову пошту, іншого співробітника компанії
  • Голосове меню: інструмент обробки вxідниx викликів, що дозволяє вітати клієнтів компанії і розподілити їx дзвінки в залежності від тематики
  • Статистика та моніторинг дзвінків: можливість аналізу статистичної інформації за викликами, контроль і ефективне управління витратами на зв'язок
  • Конференц-зв'язок: можливість проводити наради (у тому числі і у відеорежимі) з віддаленими клієнтами, партнерами або співробітниками
  • Автоінформатор: зручний сервіс. дозволяє дізнатися час до відповіді оператора
  • Дзвінок з сайту (Click to Call): ваші клієнти зможуть безкоштовно зв'язатися з Вами з вашого сайту

Коментування заборонено.