Питання та відповіді

Куди звертатися з питань обслуговування?
  1. З фінансових питань:
    • у робочі дні з 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 - 380894201933, 380445941011
    • у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: sales@atelecom.net.ua
  2. З технічних питань:
    • у робочі дні с 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 - 380894201918, 380445941013
    • у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: noc@atlantistelecom.net
Що робити, якщо оплата здійснилася, але гроші на баланс номеру не надійшли (для абонентів проекта atelecom.biz)?
  1. Перевірити списання грошових коштів з Вашої банківської карти
  2. Відправити заявку на sales@atelecom.net.ua
  3. В заявці вказати:
    • номер телефону
    • платіжну систему, через яку здійснювався платіж
    • суму платежу в гривнях
    • точний час та дату транзакції
    • якщо платіж здійснювався через платежні системи та , вказати номер карти: 6 перших цифр і 4 останніх (000000******0000)
    • якщо платіж здійснювався через платіжну систему , вкажіть ID платежу (9 цифр)
ЗАЯВКА ПРИЙМАЄТЬСЯ З E-MAIL, ВКАЗАННОГО ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ!!!
Приклад 1
Номер телефону 380894771111
Платіжна система Portmone
Дата платежу 03.08.16
Час транзакції 13:16
Номер карти 111111****1111
Приклад 2
Номер телефону 380894771111
Платіжна система UKREXIM
Дата платежу 03.08.16
Час транзакції 13:16
Номер карти 111111****1111
Приклад 3
Номер телефону 380894771111
Платіжна система Liqpay
Дата платежу 03.08.16
Час транзакції 13:16
ID - платежу 111111111
Як повернути невикористані кошти?

Згідно Закона України «Про телекомунікації» від 18.11.2003, «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 11.04.2012 та договору оферти оператор забов’язаний повернути невикористану частину коштів у разі відмови від передоплачених послуг.
Порядок повернення коштів:

  1. Для повернення невикористаних коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (cкачати заяву)
  2. До заяви додати копію паспорта, копію платіжного документу (банківська виписка, квитанція тощо)
  3. Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
  4. Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02121, м. Київ, а/с-151, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
  5. Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
Що робити, коли платіж призначався іншій компанії, а оплатили «Атлантіс Телеком»?

Порядок повернення помилково перерахованих коштів:

  1. Для повернення помилково перерахованих коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (скачати заяву)
  2. До заяви додати копію паспорта
  3. Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
  4. Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02121, м. Київ, а/с-151, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
  5. Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
  6. Кошти повертаються за вирахуванням комісії, встановленої електронною платіжною системою, через яку здійснювався платіж

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтеся.

captcha

Коментування заборонено.