Additional Services

Хмарна АТС

LIGHT
new
10
new
20
new
Call
Center
Скорочені номери
Об’єднання в групи
Перехват виклику
Переадресація при зайнятості
Переадресація при не відповіді
Конференц-зв’язок
Передача виклику
Статистика дзвінків по компанії в цілому
Статистика дзвінків по відділу
Статистика дзвінків по окремому співробітнику
Статистика пропущенних дзвінків
Забезпечення працездатності хмарної АТС
Створення хмарної АТС
Обслуговування хмарної АТС
Створення і обслуговування номерів з додатковими видами обслуговування (ДВО)
    Перелік ДВО
  • не турбувати
  • друга лінія
  • дзвінки в режимі очікування (hold)
  • безумовна переадресація
  • переадресація при зайнятості абонента, що викликається
  • перенаправлення виклику при не відповіді абонента, що викликається
  • багатоканальний номер
  • визначення пропущеного виклику
Інтерактивне голосове меню (IVR)
    Налаштування IVR
  • автоматичний секретар (auto-attendant)
  • автоінформатор
  • автовідповідач
однорівневе (автоінформатор) від 300
    Налаштування Голосової пошти (Voicemail)
  • прийом голосового повідомлення та перенаправлення на E-mail в форматі MP3, WAV, AU
60 30
    Установка та налагодження Fax-серверу
  • створення системи прийому факсового повідомлення та перенаправлення на E-mail в форматі PDF або TIFF
300 300 300
Музика при отримані виклику 60 30
Налаштування обладнання Замовника
Перепрошивка програмної версії SIP телефону, за один абонентський пристрій
120
Можливість використання софтфону
Надання інструкції для налаштування софтфону
Зберігання та моніторинг налаштувань обладнання Замовника 72
Оренда SIP телефону, за один телефонний апарат
* в залежності від моделі SIP телефону
* в залежності від наявності на складі
від 120 **
Обслуговування Облікового запису з функцією UM
Консультаційна підтримка
Надання звукових файлів
Кількість хвилин аудіозапису розмови, що входить у вартість пакету
60 240 600 1200
Вартість 1 хв. аудіозапису розмови понад передбачених у пакеті 0.054
Планова щомісячна перевірка працездатності хмарної АТС Замовника
Інтеграція з CRM
Послуги з інтеграції CRM від 300
    Функція CallCenter
  • обробка великої кількості вхідних/вихідних дзвінків
  • розподіл викликів: равномірно між всіма операторами CallCenter
  • одночасний виклик на всіх операторів
  • у разі зайнятості всіх операторів – виклики стають у чергу
  • визначення максимальної кількості викликів у черзі
  • при перевищенні максимальної кількості викликів у черзі – перенаправлення викликів до іншої групи операторів
  • при чеканні у черзі абонент має можливість прослуховувати музику чи повідомлення
  • перший виклик у черзі автоматично направляється вільному оператору
  • заборона викліків на оператора на визначений час (“Обідня перерва”, і т.і.)
  • аналітика викликів по кожному оператору
  • надання програмного записника для здійснення вихідних дзвінків

Перелік, обсяги, параметри та вартість замовлених Послуг (ціни вказані в гривнях з урахуванням ПДВ20%)

Comments are closed.